FÖRSKOLAN MÖRTEN

Mörten

Mötesplats - Mörten är ett ställe där vi kan mötas, växa och utvecklas tillsammans.

Öppenhet - Öppna för varandras åsikter och olikheter. Alla har en plats och ett värde.

Respekt- Vi visar varandra respekt. Vi måste inte tycka lika men vi måste acceptera varandra.

Trygghet - Vi vill att alla stor som liten ska känna sig glad och trygg att gå till arbetet varje dag. Vi ser och bekräftar alla.

Empati - Vi lär barnen empati genom att vi vuxna visar empati.

Nyfikenhet - Vi är nyfikna på livet och leken.

Vi på förskolan Mörten tar emot barn som är mellan 1 och 5 år. Förskolan ligger i nära anslutning till skola, fritidshem och natur.

Läroplanen hittar ni på Skolverkets hemsida.

Om Ni önskar kontakta oss är Ni välkomna att göra detta på telefonummer 073-021 01 44

eller via e-post morten@langserudsfriskola.se

Mörten

Vill du ha ditt barn hos oss? Klicka dig vidare i menyn till vänster.

© 2011-2023 Långseruds friskola, 661 96 LÅNGSERUD, Telefon: 0533-500 61, E-post: rektor@langserudsfriskola.se